Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
Завдання на 09.04. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
4 |
37 |
Іноземна мова |
Контроль
навичок читання, аудіювання |
https://vseosvita.ua/library/kontrol-navychok-audiiuvannia-11-klas-686510.html
результати зберегти |
5 |
29 |
Українська література |
«Київські неокласики». Максим Рильський. «Солодкий світ!..».
|
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kiivski-neoklasiki-maksim-rilskij-484415.html
Законспектувати, вірш вивчити на пам'ять |
6 |
29 |
Іноземна мова |
Сім’я. Мовне портфоліо |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-temi-family-relationship-327467.html
виконати завдання |
7 |
15 |
Іноземна мова |
Вплив природних катаклізмів на життя планети |
https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-dlia-vyvchennia-temy-natural-disasters-664937.html записати і
вивчити нову лексичну одиницю |
Завдання на 08.04. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
32 |
Іноземна мова |
Позакласне читання |
https://vseosvita.ua/library/teksti-anglijskou-dla-samostijnogo-opracuvanna-10-11-klas-168608.html
на вибір прочитати текс, фрагмент тексту підготувати до переказу. |
2 |
32 |
Іноземна мова |
Зроби вибір. Професійні уміння і
здібності людини |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-profesi-311048.html
ознайомитись |
3 |
39 |
Іноземна мова |
Вибір майбутньої професії |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-choosing-a-career-419482.html |
Завдання на 07.04. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
15 |
Іноземна мова |
Активізація граматичних навичок. Група тривалих часі. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-oznayomlennya-z-temoyu-tepereshniy-trivaliy-chas-dlya-uchniv-4-klasiv-203479.html
законспектувати час, виконати вправи із презентації |
2 |
17 |
Іноземна мова |
Лексико граматичний тест |
https://naurok.com.ua/leksiko-gramatichniy-test-289207.html
виконати тестування результат зберегти |
3 |
29 |
Іноземна мова |
Сучасні стосунки: батьки і діти |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-anglijskoi-movi-stosunki-v-rodini-10-klas-89926.html переглянути презентацію, виконати завдання useful phrases |
4 |
37 |
Іноземна мова |
Контроль навичок аудіювання |
https://vseosvita.ua/library/kontrol-audiuvanna-dla-9-klasu-z-anglijskoi-movi-13917.html
результат зберегти |
5 |
15 |
Іноземна мова |
Активізація граматичних навичок. Група тривалих часі. |
https://vseosvita.ua/library/the-past-continuous-tense-mynulyi-tryvalyi-chas-hramatyka-607199.html
законспектувати |
6 |
22 |
Іноземна мова |
Контроль навичок говоріння |
https://vseosvita.ua/library/kontrol-govorinna-7-klas-ii-semestr-266080.html
на вибір одна із тем |
7 |
12 |
Іноземна мова |
Спорт у США. Активізація граматичних навичок |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-sports-in-the-united-states-26425.html
|
8 |
31 |
Іноземна мова |
Смаки, американська їжа |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-food-z-angliysko-movi-60761.html |
Завдання на 03.04. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
12 |
Іноземна мова |
Спортивні події. Розглянути минулі часи. |
Скласти розповідь. Моя участь у спортивних змаганнях. |
2 |
25 |
Іноземна мова |
Аналіз контрольної роботи |
Переглянути та закріпити доконані часи. |
3 |
31 |
Іноземна мова |
Культура харчування. Правила поведінки
у їдальні . |
Скласти ситуативний діалог |
4 |
22 |
Іноземна мова |
Контроль навичок говоріння |
Вміти розповідати про свої плани на майбутнє. |
5 |
34 |
Іноземна мова |
Вимоги щодо працевлаштування. |
Написати заяву на прийняття до роботи |
6 |
|
|
|
|
7 |
27 |
Іноземна мова |
Мистецтво в житті людини |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-anglijskoi-movi-dla-10-klasu-z-temi-mistectvo-432084.html переглянути презентацію, на її основі
розповісти про види мистецтва в твоєму місті. |
Завдання на 01.04. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
|
|
|
|
2 |
32 |
Іноземна мова |
Довкілля складові частини |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-angliysko-movi-u-9-klasi-na-temu-dovkillya-411.html виконати завдання 9,10 слайдів |
3 |
39 |
Іноземна мова |
Вибір майбутньої професії |
Скласти тези |
|
|
|
|
|
Завдання на 31.03. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
32 |
Іноземна мова |
Розвиток граматичних навичок |
Збірник вправ Ю.Галіцинський впр.142 130 |
2 |
17 |
Іноземна мова |
Визначні місця Лондона |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-viznacni-misca-londona-354112.html |
3 |
30 |
Іноземна мова |
Лексико граматичний тест |
https://naurok.com.ua/test/leksiko-gramatichniy-test-z-temi-cities-of-the-uk-form-9-do-pidruchnika-karp-yuk-1541754.html результати зберегти |
4 |
32 |
Іноземна мова |
Розвиток граматичних навичок |
Збірник вправ Ю.Галіцинський впр.169, 170 |
5 |
27 |
Іноземна мова |
Поговоримо про мистецтво |
https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-7-kinds-of-art-695116.html |
6 |
22 |
Іноземна мова |
Лексико граматичний тест |
https://vseosvita.ua/library/leksyko-hramatychnyi-test-test-on-unit-1-click-on-1-620772.html результати зберегти |
7 |
12 |
Іноземна мова |
Улюблений
вид спорту |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-sport-vidi-sportu-120091.html
виконати завдання 19,21 слайду. |
8 |
|
|
|
|
Завдання на дистанційне навчання 07.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
31 |
Іноземна мова |
Вплив діяльності людини на довкілля. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-angliysko-movi-u-9-klasi-na-temu-dovkillya-411.html Переглянути та виконати завдання. |
2 |
31 |
Іноземна мова |
Проблеми екології |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-angliysko-movi-u-9-klasi-z-temi-ekologiya-vidi-zabrudnen-8541.html ознайомитись, вміти висловлювати
свою думку щодо проблеми. |
3 |
19 |
Іноземна мова |
Улюблений вид спорту. Розвиток
навичок писемного мовлення та читання |
Скласти тези, для чого нам потрібно займатись спортом, і яким видом
займаюсь власне я. |
4 |
20 |
Іноземна мова |
Розвиток граматичних навичок |
Повторити
всі вивчені попередньо часи і виконати завдання 181, автор Ю. Галіцинський. |
5 |
32 |
Іноземна мова |
Чи читає молодь книги? Якщо так, то
які? Як змінюються форми дозвілля та відпочинку? |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-molod-ta-problemi-382163.html написати своє висловлювання |
6 |
27 |
Іноземна мова |
Граматичний блок |
Впр.195, 196 автор. Ю Галіцинський |
7 |
32 |
Іноземна мова |
Лексико
граматичний тест |
https://naurok.com.ua/test/leksiko-gramatichniy-test-dlya-specialnosti-075-18-za-temoyu-molod-i-molodizhna-kultura-na-24-04-20-293600.html виконати тест,
результат зберегти |
8 |
27 |
Іноземна мова |
Граматичний блок |
Впр.197,198. Ю Галіцинський |
Завдання на дистанційне навчання 06.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
12 |
Іноземна мова |
Веб-сайти для молоді. Розвиток навичок читання |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-angliysko-movi-v-9-klasi-na-temu-suchasni-zasobi-spilkuvannya-105774.html перейти за посиланням,
ознайомитись із презентацію, виконати завдання 7 слайду. |
2 |
25 |
Іноземна мова |
Батьки і діти |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-vzaemovidnosini-mizh-druzyami-i-batkami-v-10-klasi-30636.html перейти за посиланням і виконати
завдання. |
3 |
31 |
Іноземна мова |
Твоя особиста думка щодо проблем
довкілля. Види есе |
https://naurok.com.ua/nature-and-the-environment-221467.html переглянути презентацію, написати
власне бачення щодо проблем довкілля, та шлях вирішення. |
4 |
12 |
Іноземна мова |
Наука і технічний прогрес . Лексико-граматичний тест |
https://naurok.com.ua/test/nauka-i-tehnichniy-progres-11-klas-1253038.html прейти за посиланням та виконати завдання,
результат зберегти. |
5 |
34 |
Іноземна мова |
Позакласне читання. Наслідки діяльності людини. |
https://www.miyklas.com.ua/p/english-language/10-11-class/vocabulary-17148/nature-environment-and-global-issues-17162/re-bc7273cd-0e4c-4cde-951d-f8aea60efdc5 прочитати розповідь, мвіти переказувати |
Завдання на дистанційне навчання 05.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
19 |
Іноземна мова |
Лексико граматичний тест |
https://naurok.com.ua/test/leksiko-gramatichniy-test-z-temi-the-world-of-painting-form-10-do-pidruchnika-karp-yuk-1433034.html
перейти за посиланням і виконати тестові завдання. Результат зберегти. |
2 |
29 |
Українська мова |
Поняття синтаксичної норми.
Синтаксична помилка. |
Олександр Авраменко. ст 62-63 зробити опорний конспект, виконати завдання Впр.2 ст.63. |
3 |
20 |
Іноземна мова |
Пошук роботи. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-robota-job-234569.html перейти за посиланням і виконати завдання |
4 |
|
|
|
|
5 |
29 |
Українська мова |
Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА
засвідчила; до міста Старий Самбір; у містіЧернівці). |
|
6 |
29 |
Українська література |
Павло Тичина. Феномен
«кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за
вільну Україну («Пам’яті тридцяти», «Одчиняй тедвері…»). ТЛ: вітаїстичність,
експресіонізм (повторення), кларнетизм. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pavlo-tichina-49348.html Переглянути презентацію, зробити
опорний конспект |
7 |
20 |
Іноземна мова |
Інтернет-професії |
|
8 |
20 |
Іноземна мова |
Вибір освітнього закладу. |
Завдання на дистанційне навчання 04.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
19 |
Іноземна мова |
Відвідування виставок, галерей та музеїв.Формування
навичок усного мовлення |
Write the composition “My last visit
to the museum or to the gallery”
|
2 |
19 |
Іноземна мова |
Відомі
англійські художники.
|
Переглянути презентацію. ART. Розповідати про
одного із художників за вибором |
3 |
39 |
Іноземна мова |
Проблеми екології |
Ознайомитись із The Planet We live On. Виконати завдання 3,6,7,8,14,22 сладів. |
4 |
19 |
Зарубіжна література |
Велика Британія Джордж Оруелл
(Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «1984». Зв’язок
творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної
системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Поетика антиутопії фантастика,
мова, символи, алегорії |
|
5 |
19 |
Зарубіжна література |
Джордж Оруелл «1984». Боротьба проти страху й рабської
покірності в суспільній свідомості. Образ
головного героя в динаміці |
Прочитати Повість « Крлгосп
тварин » |
Завдання наЗавдання на дистанційне навчання 04.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
39 |
Іноземна мова |
Проблеми
екології. |
|
дистанційне навчання 03.03.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
15 |
Іноземна мова |
Природний катаклізм як явище. Введення та
активізація нових ЛО ( disaster, threat, frequent,
resistant, to occur, hazard, to damage, to respond) |
Природні
катастрофи: причини та наслідки – написати
твір-роздум.
|
2 |
17 |
Іноземна мова |
Звичаї харчування у Великобри-танії. |
Ознайомитись із « Traditions
of food in Great Britain And the USA» - назва презентації |
3 |
30 |
Іноземна мова |
Подорож по Великобританії пам’ятки, архітектури. |
|
4 |
37 |
Іноземна мова |
Емоції.
Введення нової ЛО, її значення у реченях. |
|
5 |
27 |
Іноземна мова |
Проблеми екології.
Пасивний стан дієслів. |
|
6 |
|
|
|
|
7 |
12 |
Іноземна мова |
Інтернет-кафе. Розвиток
навичок говоріння |
|
Завдання на дистанційне навчання 28.02.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
31 |
Іноземна мова |
Подорож
по Великобританії. Цікаві міста, місця, парки культури. |
|
2 |
31 |
Іноземна мова |
Проєктна робота презентація міста в якому ти живеш. ( його історія,
розташування,архітектурні пам’ятки, культура, тощо) |
На
основі презентації про Великобританію скласти свою Welcome to the United
Kingdom of Great Britain |
3 |
19 |
Іноземна мова |
Роль мистецтва в житті людини.
|
|
4 |
20 |
Іноземна мова |
Професії батьків. |
Скласти тези про
професії своїх батьків, чому саме її обрали. |
5 |
32 |
Іноземна мова |
Чи потрібна
вища освіта в сучасному світі? |
Написання есе |
6 |
19 |
Зарубіжна література |
Позакласне читання Умберто Еко «Ім’я троянди». |
Прочитати, вміти охарактерезувати твір, ідея
твору, головна думка, мета, що автор хотів донести для читачів. |
7 |
32 |
Іноземна мова |
Чи читає
молодь книги? Якщо так, то які? Як змінюються форми дозвілля та відпочинку? |
Презентувати свою улюблену книгу. ( Назва, про
що вона, чому сааме її я обрала, чого вона мене вчить) |
Завдання на дистанційне навчання 27.02.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
12 |
Іноземна мова |
Граматичний блок. Порівняння часів. Теперішній тривалий і теперішній
простий, минулий простий, майбутній простий. |
Виконати завдання 184. 194, 192 Граматика
Галіцинського. |
2 |
25 |
Іноземна мова |
Підлітки і суспільство. |
Виконати завдання 187 ( 1-10),
191 (1-10) Граматика Галіцинського. |
3 |
31 |
Іноземна мова |
Проблеми
молоді. Психологічна допомога.
Граматичний блок. Чотири типи запитань. |
До поданих речень поставити: альтернативне, розділове, спеціальне,
загальне запитання. 1 The United Kingdom is situated in the north-west
coast of Europe between the Atlantic Ocean on the north and north-west and
the North Sea on the east. 2 The climate of Great Britain is mild. |
4 |
|
|
|
|
5 |
34 |
Іноземна мова |
Твоя особиста думка щодо проблем
довкілля. Види есе. |
Написання есе |
Завдання на дистанційне навчання 26.02.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
27 |
Іноземна мова |
Граматичний блок. Порівняння часів. Теперішній тривалий і теперішній
простий. |
Виконати завдання 184. Граматика Галіцинського. |
2 |
29 |
Українська мова |
Контрольна робота №2. за темою «Морфологічна норма» (тестування). |
1 Морфологічну
помилку допущено в рядку А) немає в продажу Б) дорожчий золота В) якнайцікавіший 2 Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка однини
мають усі іменники в рядку А) голос,
понеділок, вовк Б) Лондон, Збруч,
Мороз В) танець,
стрілець, палець Г) Кавказ, патріот,
мудрець 3 Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
А) старовинний
Осло, духмяне какао, яскраве кімоно Б) львівська пані,
надокучлива цеце, смачне кольрабі В) вітальний туш,
рожевий фламінго, малий нікчема Г) яскрава гуаш,
цікаве інтерв’ю, прозора шампунь 4 Немає
помилки в рядку А) спілкуватися з Бучаком Остапом
Ігоровичом Б) звернутися до Василенко Йосипа Богдановича В) відвідати Петриняк Любославу
Андрієвну Г) гостювати в Чижа Володимира Карпович 5 Закінчення
-у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку А) сюжет, хокей, ставок Б) вогонь,
завод, конфлікт В) хор, бальзам, мільйон Г) барвінок,
дощ, гараж 6 Форму
кличного відмінка утворено НЕПРАВИЛЬНО в рядку А) Оксано Миколаївно Б) пане
Президенте В) колего Ковальчук Г) Юріє
Петровичу 7 Закінчення
-ою у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку А) ваза, речовина, кислота Б) тиша,
свобода, глибина В) калина, малеча, посада Г) мелодія,
береза, справа Високий рівень ► Утворіть чоловічі імена по батькові від імен Микола, Хома, Юрій,
Василь. ► Утворіть жіночі імена по батькові від імен Ігор, Валерій, Яків,
Григорій. ► Зробіть морфологічний розбір виділеного іменника.
Вересень м’який повільно йде по травах полум’яних. (П. Дорошко)
|
3 |
20 |
Іноземна мова |
Вибір професій, кар’єра, кар’єрний ріст. |
Скласти тези « Чому саме цю професію я обрала » |
4 |
|
|
|
|
5 |
29 |
Українська мова |
Аналіз контрольної роботи.
|
Написання есе про реальну чи віртуальну мандрівку до
одного з семи чудес України |
6 |
29 |
Українська література |
Павло Тичина. «Арфами,
арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...».
|
Вірш напам’ять за вибором, вміти
дати характеристику вірша. |
7 |
29 |
Іноземна мова |
Розвиток граматичних навичок. Порівняння часів. |
Написати лист редактору газети або журналу на одну із тем « Новий підхід
до стосунків з підлітками», « Шляхи подолання конфліктів» |
8 |
32 |
Іноземна мова |
Проблеми
молоді. Психологічна допомога |
|
Завдання на 14.01. 2025.
№ уроку |
Група |
Тема уроку |
Завдання до уроку |
3 |
39 |
Влив довкілля налюдину |
Ознайомитись із презентацією, виписати нову ЛО, виконати впрву 9 слайду. |
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
15 |
Іноземна мова |
“Science and Technology” Сучасні засоби комунікації. |
Переглянути презентацію та виконати письмово завдання |
2 |
17 |
Іноземна мова |
Школи у Велико-британії та США. Вдосконалення
навичок письма |
Переглянути презентацію і виконати завдання по останнього слайду |
3 |
30 |
Іноземна мова |
Мої подорожі |
Переглянути презентацію, написати розповідь про свій улюблений вид
подорожі. |
4 |
37 |
Іноземна мова |
Молодь
та суспільство. Часи групи Simple |
Переглянути презентацію
і виконати завдання 4, 7, 8, слайду. |
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
12 |
Іноземна мова |
Комп’ютерні програми |
Переглянути презентацію, виписати і вивчити лексичну одиницю уроку |
Завдання на 15.01. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
|
|
|
|
2 |
20 |
Іноземна мова |
Світ професій |
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
29 |
Українська мова |
Активні і
пасивні дієприкменики. Тренувальні вправи. |
Опрацювати п.18ст 58-59.
Письмово виконати Впр.6(б) |
6 |
29 |
Українська л-ра |
Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм,
постмодернізм)
|
Опарцювати матеріал підручника ст.4-9. Підготувати мультимедійну
презентацію за творчістю художників українського живопису 20-30 років 20ст. ( На вибір) |
7 |
29 |
Іноземна мова |
Щоб ти зробив. Участь у ТВ шоу. |
Переглянути презентацію, виконати завдання 10,11 слайду. |
Завдання на 20.01. 2025.
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
15 |
Іноземна мова |
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Основні частини комп'ютера. |
Переглянути попередню презентацію,
пригадати ЛО,написати коротку розповідь (для чого я використовую інтернет) |
2 |
17 |
Іноземна мова |
Система освіти у Великобританії та в Україні. |
|
3 |
30 |
Іноземна мова |
Подорож по Україні, пам’ятки архітектури. Пергелянути презентацію kyiu Places of interest |
|
4 |
37 |
Іноземна мова |
Емоції Переглянути і виписати нову ЛО, назва презентації ( feelings and emotions) |
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
12 |
Іноземна мова |
Веб-сайти
для молоді |
|
8 |
|
|
|
|
№ уроку |
Група |
Тема уроку |
Завдання до уроку |
3 |
39 |
Проблеми екології |
Ознайомитись із презентацією ( Environmental problems and ways
to eliminate them) |
Завдання на дистанційне навчання 24.02.2025
№ уроку |
Група |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
15 |
Іноземна мова |
Комп’ютерні програми. |
Переглянути презентацію |
2 |
17 |
Іноземна мова |
Система освіти у Великобританії та в Україні. |
Переглянути презентацію і виконати завдання по останнього слайду |
3 |
30 |
Іноземна мова |
Подорож по Україні, пам’ятки архітектури. |
Написати розповідь про архітектурні пам’ятки свого міста. Переглянути презентацію. |
4 |
37 |
Іноземна мова |
Працевлаштування молоді |
Переглянути презентацію
і виконати завдання 4, 7, 8, слайду. |
5 |
27 |
Іноземна мова |
Людина і довкілля. |
|
Коментарі
Дописати коментар